23 Eylül 2007 Pazar

sonunda bu da oldu



Ben aştım arkidişler. Sonunda bunu da yaptım. Evde iş güç herşey kaldı ben oturup resim çizmeye başladım.Aslında gençliğimde karakalem ve yağlıboya yapardım ve çok keyif alırdım resimden fakat evlendikten sonra hiç elime almadım desem yeri var. Geçen gün Mutlulukmutfaktagizlidir arkadaşıma bir espri olsun diye böle birşey çiziyim dedim. Kitap etkinliği başlattığı için. uzun bir çalışma süresi sonunda tabii ki uzun çünkü ilk defa yapıyorum ve önce kullanılan teknikleri keşfedip sonra uygulama yapmam gerekiyor. (Yardım almadım tamamen kendi emeğim olduğundan çok uzun sürdü)Tabii boyutlarda sorun var küçültmeye çalıştım ama bu kadar küçüldü daha fazla olmadı muhakkak bir yolu vardır ama onu da bulucam. Küçülseydi yan tarafa daha çok yakışıcaktı. Eeeeeee artık ben bu iştahla blog başlığı logo suda yaparım. Hatta hemen çalışmaya başlayayım ve kendi blogumun başlığını kendim yapayım. Oldu olucak o da benim elimden çıksın dimi ama. İlk defa yapılan bir resim için siz ne dersiniz.olmuşmu devammı?...

Hiç yorum yok: