14 Şubat 2012 Salı



Dün eşim kızımı da aldı dışarı dolaşmaya çıktılar. Ben de evde işlerimi yapıyorum. Telefon çaldı sevgili eşim arıyor.

''Bidenemm sana sevgililer günü hediyesi alıyorum ama önce sana bir sormak istedim''.
Benden bir kahkaha ''hahahahahaaaaaa''

''Özgür lütfen bana ızgara, tost, most makinesi yada tabak çanak alma ne olur hatta hiçbirşey alma relax ol gez toz eve gel''.

'' Yoook yaaa hani bakmıştık ya yürüyüş bandı onu alıcam yine de bir soruyim dedim sana''.

''iyi al''.

Alet alındı bir iki güne kadar evde olur. 18 yıllık evliliğimizde her doğumgünü, yıldönümü falan filan aldığım hediyeleri şöyle bir düşündüm de gerçekten de çok güldüm. Bunca yıldır hep yemeye çalışmışız. Mutfaktan çıkmamışız şimdi de eritmek için çalışıyoruz. Yemenin sonucu ortada bakalım yürüme bandı ne sonuç vericek haydi bize kolay gele:)))

Tüm sevgililerin, evlilerin, nişanlıların, uzaktan sevenlerin, yanında olup söyleyemeyenlerin, söylese de fark edilmeyenlerin, sevgililer gününe ne gerek var diyip depresyona girenlerin ömür boyu aşksız sevgisiz yaşamaması dileğiyle her gününüz sevgilili olsun diyorum byyy.....

1 yorum:

ASLI dedi ki...

Adaşım;

Hediyeni sağlıklı günlerde kullanmanı dilerim.

Sağlıkla kal :D