28 Eylül 2007 Cuma

Ciğer Sote



Malzemeler

750 gr dana ciğer
2 adet soğan
2 adet domates
4 - 5 tatlı biber
karabiber
tuz
pulbiber
1 diş sarımsak
sıvı yağ

Hazırlanışı

Soğanlar uzun uzun doğranıp tavaya yağ koyduktan sonra pembeleşinceye kadar kavrulur.
Biberler de doğranıp ilave edilir peşinden kare şeklinde doğradığınız ciğerler de koyulup kavrulur.Onlar kavrulurken domateslerin kabukları soyulup küp şeklinde doğranır ve ciğerler pişince ilave edilir. Diğer kalan baharatlar ve sarımsak ta eklendikten sonra domatesler eriyinceye kadar pişirilir.Afiyet olsun...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

kurban bayramı gelmiş gibi oldum sadece byaramdan bayrama ciğer pişer onu da bi annem bi ben başka kimse yüzüne bakmaz ne kötü di mi
arada ziyarete gelip bir tabak alsam ne iyi olurdu
ellerine sağlık

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Buyur canım ne demek herzaman. Biz ailece severiz. Çarşamba günleri özel geliyor kasaba denk gelirsem kaçırmam. Senin içinde ayırırım. Sevgiler...

atesinsesi dedi ki...

hım..
şimdi insanın çigerinden bir sızı pişirmekte vardı

hamarat kadınlar derdi bir dostum aklın ışığına asılı dururlar...


sevgiyle.

elma şekeri dedi ki...

ellerinize saglik tüm yemekleriniz birbirinden nefis görünüyor...

Adsız dedi ki...

sayfanızı okuyamadım.açık renk zemin olsaydı keşke,yakın gözlüğümle bile göremedim.değiştirirseniz uğrarım.
esma