30 Ekim 2008 Perşembe

Cumhuriyet Bayramınız Kutlu Olsun


Dün için çocuklara söz vermiştim Can Dündar'ın hazırladığı Mustafa isimli belgesele sizi götürücem diye.Aslında kapalı gişe olabileceği çok açıktı ama şansımı deneyeyim dedim ve okuldaki törenden sonra alıp onları götürdüm filme.Tahmin ettiğim gibi hiç bir seansta bilet bulamadım. Tam geri dönecektik 04:20 seansında 3 kişilik yer olduğunu en önde olduğu için orada açık kaldığını öğrendim.Çocukların okul saatlerinde dolayı bir daha gidemem diye aldım en önden biletleri. Biraaz boynumuz ağrıdı ama değdi doğrusu çok güzeldi. Çok duygulandığımız yerler oldu. Şimdilik pek ayrıntıları kavrayamazlar ama ilerde tarih bilgileri yeterli olduğunda filmi de hatırlayacaklardır. Bu belgeseli en iyi şekilde kavrayabilmek için tarih bilgisinin de olması gerekli diye düşündüm ben.Çünkü kısa kısa geçen bölümler var o bölümler arasındaki boşluklar ancak kendi bilgilerinizle dolabilir. Filmi iyi anlayabilmek açısından. Herkezin Cumhuriyet Bayramını kutluyorum.Sevgiyle kalın.....

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ne iyi yapmışsınız..

Ben de merak ediyorum. Umarım en kısa zamanda gidebilirim. Buraya gelmesin daha var..

sevgiler aslıcım

bir demet feslegen dedi ki...

Biz de götüreceğiz çocukları önümüzdeki hafta..Ne iyi yapmışsın :)
Sevgiler

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Evet Zerrin'ciğim meraka değer doğrusu çok güzel bir belgesel olmuş.İnşallah çok bekletmezler sizi.Sevgiler...

Eda'cığım Çok beğeniceksiniz değicek canım .Sevgiler...

Adsız dedi ki...

yer bulsam gidecem de kapalı gişe oynuyor
ama en kısa zamanda gidiyorum asla kaçırmamm

sevgilerrr

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Bence de bulduğun yerde seyret ama en ön olursa greçekten çok zor seyrediliyor iki büklüm oldum valla boynum tutuldu:)))

Disalce dedi ki...

canım süper bi fikir verdin bana...bizde bi bakalım....

bizim buraya gelmişmi gelecekmi...

öptüm...