8 Nisan 2011 Cuma

Yiyosa Çıldır



Çıldırmaktan kastım aslında çoğu insanın hayat felsefesi yahut yaşam tarzı edindiği pek çok şeyi, belli kalıplara girmiş olan kişilerin yani çıldıramamışların fakat zaman zaman çıldırmak isteyenlerin toplumsal baskılardan dolayı kendini ifade edememek gibi bir durum.
Konuşurken batırdığım gibi burada da batırdım heralde ne demek istediğimi anladınız mı ben pek anlamadım aslında anladım da yazdım işte aman.....
Anlatmak istediğimi anlatayım o zaman:)

Meselaaa yolda yürürken birden hoplayıp zıplamak gibi bir girişimde bulunsanız !!!

Ya daaa arkadaşlarınızla sohbet ederken olduğunuz yerde 2 kere dönseniz!!!

Bir binanın üstüne çıkıp (oldukça yüksek bir bina) ayaklarınızı sallayarak otursanız!!!!

Aklınıza estiğinde ufak bir bavul hazırlayıp ben gidiyorum ne zaman geleceğim belli olmaz diyip çıkıp o an nereye gitmek isterseniz oraya gitseniz!!!!

Bugün uçan balona binmek istiyorum diyerek uçan balona binmeniz!!!

Herkes uyurken sabahın köründe fotoğraf makinesini alıp sahilde yürüyüşe çıkmanız!!!

Birisi peşinizden seslendiğinde uğraşamam seninle diyip tersleyebilmek!!!

Maceracı ruhu var ya hafif çatlak işte Serengeti'ye gitmek isteyip kalkıp gitmek!!!

Ya da Paris'e doğru yol almak.... Kadın başına!!!


Saçınızı sıfıra vurup hayatınız boyunca tarz olmak!!!

Alışveriş mağazasına girip istediğiniz herşeyi alıp kasaya geldiğinizde bırakıp dışarı çıkmak!!!!


Şu an aklıma gelmiyor ama sizin aklınıza gelenler vardır yada ahhh şunu bir yapabilsem çılgınlığınız !!!! Türk toplum örf ve adetlerine göre yaşayan ayıp, günah, olmaz, senin bir duruşun var kısmından düşünürsek şekliyle....

Şimdi diyorsunuz ki ne var bunlarda çılgınlık neresinde tabii ki ben de en masumlarından bahsettim zaten fazla havaya girmeyelim diye hadiii bağalım

YİYOSA ÇILDIR

Hiç yorum yok: