4 Ağustos 2008 Pazartesi

Ben Hala Tatildeyim:))

Sevgili arkadaşlarım.Şuan Bafra'da teyzemin evindeyim.ÇOk yoğun günler ardından sanki bir kaç gündür sakin geçiyor gibi. Bulunduğum yerlerde pc oluyor ama ayıp olmasın diye oturamıyorum her bilgisayarın başına tabii ki sizlerin de bildiği gibi blogları gezmek ve yorum yapmak içimi gıdıklıyor ama napalım sabredicem artık. Bugün nasıl olduysa bol bol vaktim var ama aldığım tariflerden ne yazıkki veremeyeceğim şimdi. Makinem annemde kaldı. Bilgisayara oturup hatta yazı yazacağımı bile düşünmemiştim...Neyse şu kısa zamanda neler yaptık bakalım...Önceki yazıda belirttiğim gibi manavgata gittik güzel bir hafta geçirdik.Bizim bebişi gördük çok tatlı bir şey aman kıkır kıkır...Kim alsa gülüyor. Görümcemin yaptığı mamaların resimlerini çektim tariflerini aldım.Onları daha sonra sizlerle paylaşacağım...Gezdik gördük eğlendik İstanbul'a döndük. 2 hafta kadar evimde kaldım....Sünnet düğünümüz vardı o da çok güzel oldu. Sevdiğimiz dostlarımız akrabalarımız herkez gelmişti.Çok çok eğlendik.Ardından bir kaç gün kaldım teyzemlerde gırgır şamata keyifli sohbetlerle geçti...Banada gelenler oldu misafirlerimi ağırladım bu arada bavulumu hazırlayıp hepberaber memleketimize geldik...Gelir gelmez annemin evine bavulları bırakıp oğlumun yanına yazlığa gittim. Çok özlemişim canımı uyyyyy.... Boyu uzamış 1 ayda. Oğlum her yaz tatilinde karneyi alır almaz babaannesine gider asıl tatilin tadını çıkaran o...Öptüm sevdim bebeğimi 2 gün kaldım ama deniz keyfimi ihmal etmedim hani. Sabah kahvaltısından sonra hemen çocukları alıp attım kendimi karadeniz sularına :)))) Yok yaaa yabancı sahillerde diken üstü oluyor insan en güzeli bildiğin yer.. Bizim orada kendimi daha rahat hissediyorum sanki işini bitiren geliyor sahile hem sohbet ediyoruz hem güneşleniyoruz...Çocuklar istedikleri zaman bize ihtiyaç duymadan eve gidiyorlar...Herkez özgür yani isteyen denizde isteyen yürüyüşte isteyen okeyde işte öyle.......Şimdi tekrar anneme geldim...Haftaya abim sünnet düğünü yapıyor...Yavaş yavaş onun hazırlıkları başladı...Kıyafetler alındı, davetiyeler yazıldı, bu hafta sonu uzaktan gelen misafirlerimiz gelmeye başlayacaklar...Asıl yorucu ve tatlı günler önümüzde.. İnşallah bu arada yapılan yiyeceklerden de unutmadan tarifler alabilirim de döndüğümde sizlerle paylaşırım...Şu an teyzem bana bir bardak erik hoşafı verdiii bakalım tadı nasılmış hiiiiii....Artık istemeden de olsa yazıma son vermek durumundayım etrafımdakiler hadi artık bırak diyorlar beni anlamıyorlar..Eğer fırsat bulabilirsem tekrar yazarım sizleri ziyaret ederim şimdilik hoşçakalın....byyyy